• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Клуб інтелектуальної гри «МАФІЯ» Чернігів Брав участь

Доданий
27.05.2021
Номер
29
Освіта

Проект Клуб інтелектуальної гри «МАФІЯ» Чернігів-новий формат розваг для молоді. Метою проекту є популяризація інтелектуальних розваг серед молодого покоління, виявлення та заохочення творчого потенціалу молоді, інтелектуального розвитку та корисних альтернативних видів дозвілля. Будь-яка молода людина може провести змістовно та з користю свій вільний час.

Автор проєкту
Олександр
Олександр Кладько
Бюджет
300 000 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Детальний опис проєкту

Ма́фія — салонна командна інтелектуально-психологічна покрокова рольова гра з детективним сюжетом, яка моделює боротьбу інформованих один про одного членів організованої меншості проти неорганізованої більшості.
Дослідники виділяють два типи ігор: змагання (боротьба) і вистава (маскарад). «Мафія» вдало поєднує в собі риси обох типів. Вона одночасно і шоу, і боротьба за виживання. Найголовніше: вона дає тільки цінне інтелектуальне задоволення. В безкорисливій несерйозності гри прихований її потенціал.
Ця гра унікальна. Базується, передусім, на спілкуванні та обговореннях між учасниками. Обговорення ігрової ситуації проходить шляхом сутичок думок у безупинних суперечках, при цьому деякі гравці надають перевагу відмовчуванню, інші — навпаки, занадто активно та гучно беруть участь в обговоренні. Таким чином, гра опиняється нескінченно далеко від безстороннього поєдинку інтелектів, що є характерним для деяких настільних ігор (наприклад, шахів, го), і це наближає її до реального життя. Мета гри — вижити своєю командою.
Гра складається з двох основних компонентів: психологічного та математичного.
• Математичний: гравцям «щодня» необхідно запам'ятовувати, хто за кого голосував і ким виявився той, за кого голосували.
• Психологічний: гравці повинні володіти акторською майстерністю, щоб переконувати інших у своїй чесності й необхідності проголосувати за певного гравця, якого підозрюють у нечесності..
Психологізм і «цікавість» гри «Мафія» полягають у вирішенні задачі, яка з команд переможе.
В рамках реалізації проєкту буде проведено 100 ігор (в середньому по дві, три гри щотижня, півфінал та фінальна гра, а також промо ігри (для роз’яснення правил та специфіки гри).

Інформація стосовно доступності (результатів) проєкту для мешканців міста Чернігова у разі його реалізації

Цей інтелектуально-розважальний проєкт буде географічно та інформаційно доступним для усіх мешканців міста Чернігова. Всі бажаючі матимуть змогу взяти

Обґрунтування необхідності реалізації проєкту, а також його бенефіціари

Ігри, зокрема інтелектуальні, відіграють важливу роль у вихованні та розвитку молодого покоління. Адже, на відміну від комп’ютерних, не занурюють дитину у вигаданий світ, який далекий від реальності, а, навпаки, розвивають ті вміння, які допоможуть соціальній адаптації. Також інтелектуальні ігри допомагають розкрити творчий потенціал, критично оцінювати свої перемоги та невдачі, сприймати їх як крок до нових звершень. Молоде покоління щодня стикається з великою кількістю проблем, таких як відсутність мотивації до навчання та незацікавленість здобувати нові знання, булінг та проблеми в стосунках з однолітками, складність з адаптацією в навколишньому світі, дефіцит спілкування тощо. На допомогу у вирішенні цих проблем головним чином направлений проект Клуб інтелектуальної гри «МАФІЯ» Чернігів.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Управління у справах сім'ї, молоді та спорту ЧМР

Фінансове управління ЧМР