Опис
Детальний опис проєкту
Проєкт «Суперсортери» включає чотири головні компоненти: тренінги з підготовки еко-менторів, просвітницькі лекції для школярів, візити мандруючої майстерні з переробки пластику до шкіл, придбання та встановлення контейнерів для роздільного збору вторинної сировини. Вони взаємодоповнюють та підсилюють один одного і націлені на спростування міфів і упереджень щодо доцільності сортування і складності технологій переробки.
Освітній компонент включає навчання 510 еко-менторів з числа учнів навчальних закладів м. Чернігів під час дводенних тренінгів “Reduse, Reuse, Recycle”. Їхнім завданням стане менторство над своєю школою. Після навчання ментори будуть проводити екологічні лекції-презентації для інших школярів своєї школи. Дітям у цікавій інтерактивній формі буде розказано про небезпечний вплив від захоронення відходів пластику, переваги сортування, можливість переробки пластику у нові “фантастичні” речі, та як набути корисних «еко звичок». Для практичного закріплення навичок сортування ми встановимо в кожній школі контейнери для роздільного збору. Мотивація дітей до сортування буде підсилена проведенням візитів до кожної школи мандрівної майстерні з переробки пластику, що буде супроводжуватись майстер-класами для дітей.
Також кожна школа отримає тематичні навчальні плакати про сортування та брендовані фотозони. Таким чином проєкт дозволить в кожній школі Чернігова створити осередок екологічного спрямування, що буде формувати у молоді навички сортування на постійній основі і практично займатися роздільним збором вторинної сировини, зменшуючи навантаження на навколишнє середовище від захоронення твердих побутових відходів.
Інформація стосовно доступності (результатів) проєкту для мешканців міста Чернігова у разі його реалізації
Проєт "Суперсортери" є загальнодоступним для всіх дітей шкільного віку з міста Чернігів
Обґрунтування необхідності реалізації проєкту, а також його бенефіціари
Зважаючи на статистичні дані, описані вище, ми бачимо рішення у проведенні масштабної просвітницької кампанії, навчанні і мотивації дітей. Важливо створювати локальні осередки – майстерні і пункти сортування, що займатимуться роздільним збором для подальшої переробки вторинної сировини. Вони формуватимуть навколо себе відповідальні спільноти та змінюватимуть ставлення українців до генерування відходів. Проєкт «Суперсортери» дозволить в кожній школі Чернігова створити екологічно-відповідальну спільноту, що буде формувати у молоді навички сортування на постійній основі та транслювати свої цінності у власні сім’ї.
Результатами проєкту «Суперсортери» стануть:
1. Навчання 510 еко-менторів з числа учнів 34 закладів загальної середньої освіти міста Чернігова.
2. Проведення 1500 просвітницьких лекцій для школярів.
Фотографії
Відповідальні підрозділи
Управління освіти ЧМР
Фінансове управління ЧМР