• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Організація со патронату та психолог супроводу дітей-сиріт та дітей, позбавл батьків-го піклування Брав участь

Доданий
06.09.2017
Номер
57
Соціальний захист

Даний проект буде направлений на продовження регулярного соціального-психологічного патронату дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування і осіб з них для виявлення та вивчення їх потреб

Автор проекту
Віктор
Віктор Мозговий
Бюджет
545 173 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Деталізований опис проекту

Основна мета проекту проведення цільового соціально-психологічного моніторингу та організація психологічного патронату вищезазначеної категорії осіб та подальша інтеграція отриманого досвіду у роботу Чернігівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
На сьогодні в громаді вивчення та аналіз психологічних потреб даної категорії дітей ведеться несистемно. Нами частково реалізовано програму соціально-психологічного супроводу даної категорії осіб. Враховуючи дані факти, нагальною постає проблема продовження комплексної, системної соціально-психологічної, психокорекційної роботи з даною вразливою категорією населення. Додатково постає необхідність вирішення питання щодо здійснення регулярного соціально-психологічного патронату дітей-сиріт психологами та соціальними працівниками.

Інформація стосовно доступності (результатів) проекту для мешканців міста

У разі реалізації проекту передбачається проведення консультацій, тренінгових занять та психокорекційної роботи з дітьми-сиротами та дітьми які позбавлені батьківського піклування і осіб з них

Обгрунтування небхідності реалізації проекту

Метою проекту є налагодження ефективної системи соціально-психологічного патронату дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування і осіб з них з метою зменшення у них наслідків психологічного травмування та формування активної соціально-громадської життєвої позиції завдяки участі в тренінгових заняттях та інтелектуально-культурному просвітництву.