• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Політика здорового глузду Відхилений

Доданий
28.05.2021
Номер
47
Освіта

Інтерактивні квест-локації для команд Чернігова та окремої участі всіх охочих, а також запуск онлайн-уроків в соціальних мережах з метою навчання основ боротьби з дезінформацією, фейками та маніпуляціями. Форма проекту дозволяє в ігровій та розважальній формі отримати навички ХХІ століття та познайомитися з туристичними особливостями нашого міста.

Автор проєкту
Анастасія
Анастасія Корицька
Бюджет
299 800 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Детальний опис проєкту

Проект складається з проведення недільного квестового навчання та подальшого загального змагання учасників. Протягом 7 насичених днів команди з кількістю до 5-6 учасників зможуть випробувати себе у грі-на-вибуття. Відправною точкою та зв’язним пунктом між учасниками та організаторами буде телеграм-бот, який стане своєрідним провідником по місту за картою квесту. До телеграм-боту матиме доступ лише телефон капітана команди, куди будуть приходити необхідні матеріали та зараховуватися командні бали. Кожен день квесту буде проходити за чітким сценарієм і буде мати певний теоретичний матеріал для засвоєння в інтерактивній формі. Також до цих локацій кожний охочий може приєднатися для перевірки та освоєння навичок за межами конкурсної боротьби, або отримати знання, вивчаючи в соціальних мережах відео уроки.
Основними складовими проекту є:
1. Квест-локації
2. Фактчекінг
3. Освоєння знань про діяльність гілок влади
4. Веселе навчання
5. Ігрова реальність політичного життя суспільства
6. Інтелектуальні змагання за круті призи
7. Командний дух та сюрпризи
8. Перевірка стресостійкості та амбіцій
9. Інтерактивний бот-мотиватор
Основними завданнями проекту є:
1. Боротьба з дезінформацією населення
2. Зменшення панічних атак суспільства
3. Збільшення стійкості населення до маніпуляцій
4. Сприяння обізнаності у сфері власних прав та функцій органів управління
5. Просвітницька робота серед населення задля уникнення загрози стати жертвою шахраїв
Основними формами реалізації проекту є:
1. Тижневий квест по місту Чернігів
2. Участь на квест-локаціях всіх охочих жителів міста
3. Просвітницька робота в соціальних мережах
Тижневий квест включає:
1. Вступний курс «Хто є хто?»
2. Лекційний день та Ліс Блуканини
3. День качки та підготовчий етап до наступного дня
4. Інтерактив «Не дуріть мою голову»
5. Затишшя перед буревієм
6. Виборчі моменти для учасників
7. Рефлексія та конкурсні змагання
Етапи проекту:
1. Піар-компанія про захід
2. Технічна підготовка всіх локацій
3. Конкурс

Інформація стосовно доступності (результатів) проєкту для мешканців міста Чернігова у разі його реалізації

Проект доступний для шкільної та студенської молоді а також усіх охочих в онлайн та офлайн режимі.

Обґрунтування необхідності реалізації проєкту, а також його бенефіціари

У ХХІ столітті існує велика кількість інформаційних ресурсів, що заводить в оману суспільство. Це є загрозою для маніпуляції суспільною думкою, що призводить до небезпечних ситуацій для державного рівня та шахрайських, інформаційних, загроз кожному з нас. Також слід зазначити про те, що виборчий процес може бути спотворений в результаті маніпуляцій та популізму зі сторони кандидатів на виборах всіх рівнів, а зі сторони виборця – дезінформація щодо повноважень органів управління. Через несвідоме ставлення до інформації соціальних мереж та додавання не справжніх друзів суспільство може створити базу для кібер-атак як місцевого так і державного рівня. Проект пропагує соціально-активний спосіб життя (потому что активний єто про спорт больше), що є необхідним в столітті інформаційних технологій. За допомогою проекту ми покажемо людям, що захищеність в інформаційному просторі – важлива складова сьогодення.

Відповідальні підрозділи

Управління у справах сім'ї, молоді та спорту ЧМР

Фінансове управління ЧМР