Електронний застосунок «Чернігів у долоні» Брав участь

Доданий
25.05.2021
Номер
18
Телекомунікації, зв’язок та інформаційні технології

Створення програмного застосунку для телефону/планшету, який би звів в єдину базу життєвонеобхідну інформацію для містян та став би однією з систем екстренного оповіщення. Також інтерфейс «гостя» для даного застосунку має містити всю необхідну інформацію для Гостя-туриста, що відвідує місто.

Бюджет
700 000 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
Чернігів, Чернігів

Опис

Детальний опис проєкту

Проект «Чернігів у долоні» передбачає створення та розміщення в GoogleStore та AppleStore безкоштовного застосунку, який матиме 2 інтерфейси і слугуватиме 2-м цілям:
1. Інтерфейс «Містянин» для жителів міста Чернігів зареєстрованих, або таких, що проживають за договором оренди в м.Чернігові. Він міститиме наступний функціонал:
-Розділ автотранспорту, що міститиме: Мапа руху громадського транспорту з GPSмітками, розкладом, переліком автоперевізників із закріпленими за ними маршрутами, можливістю надати електронне звернення до управління транспорту щодо порушень або надати пропозицію перевізнику тощо
Розділ для електронних звернень громадян з усіма необхідними формами
Розділ Бюджету участі для зручного та швидкого подання або голосування за проекти
Розділ з мапою ремонтів діючих чи запланованих
Розділ звернень до відповідних міських служб (екологія, водоканал тощо)
Та інші розділи, які можна додавати поступово для максимального спрощення контактування містянина з владними структурами міста та для максимальної доступності інформації.

Даний інтерфейс має містити ідентифікацію через Дію, Банківську карту або Паспорт, щоб особа користувача була ідентифікована. Тоді немає необхідності використовувати додаткові системи ідентифікації при спілкуванні з міськими структурами.

2.Інтерфейс «гість», для гостей, та туристів, що відвідують Місто легенд. Цей інтерфейс має містити всю необхідну для туриста інформацію: Туристичні місця, Розваги, Готелі, Ресторани, Піші та вело маршрути, Заходи, що планує місто.

Обидва Інтерфейси мають мати функцію «СОС» для виклику допомоги та можливість надсилати Пуш-повідомлення на цей застосунок у разі екстренних ситуацій в місті: аварії, військового нападу, пропажі дитини.
Діюча система оповіщення не передбачає, що велика частина жителів не користується телевізорами чи радіо, а гості міста в принципі не мають способів екстренного контакту.

Інформація стосовно доступності (результатів) проєкту для мешканців міста Чернігова у разі його реалізації

Будь-який житель м.Чернігова будь-якого соціального статусу зможе скористатись результатами даного проекту у будь-який час.

Обґрунтування необхідності реалізації проєкту, а також його бенефіціари

Місто Чернігів стало значно більш відкритим за останні 7 років, однак великий обсяг інформації розпорошений по різним ресурсам і важкий до сприйняття окремими громадянами. Умови карантину, які хоч і є тимчасовими, але ризикують повторюватись ще не раз в нашому житті обмежили можливість спілкування громадян із структурами влади, та значно збільшили навантаження цих структур у між карантинний період.
Тож Цей проект має спростити комунікацію, полегшити життя містян та спростити роботу чиновників у міських структурах.
Крім того треба зважати, що наш світ все більше цифровізується і вся інформація, яку ми хочемо донести до туриста чи містянина має вміщатись у його долоні – в його смартфоні.

За бажанням міської влади цей проект може бути продовжений створенням додаткових інтерфейсів з відповідним функціоналом. Наприклад: «Службовець» для власне працівників структур міста або «Працівник» для тих, хто не проживає в місті, але працює на його території

Відповідальні підрозділи

Управління ЖКГ ЧМР

Управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв'язку ЧМР

Виконавчий комітет Чернігівської міської ради

Фінансове управління ЧМР

Управління культури та туризму ЧМР